26 september 2020

The Upsite of Unrequited

Forfatter: Becky Albertally - Udgivet: 2017 - Forlag: Penguin

Sidetal: 336 - ISBN: 9780141356112

Fortællingen om Molly er jo SUPER CUTE og svær ikke at elske.

Molly ligner lidt mig, da jeg var på hendes alder, hvilket måske også er grunden til, at jeg ikke kan lade være med at holde af hende.

Hun tvivler på sig selv, og hendes raktion på hvordan verden tager imod hende er realistisk og meget virkelig.

Becky Albertalli leverer altså endnu en velskrevet, velfortalt, gennemtænkt og helt genial fortælling, der trækker tråde til fortællingen om Simon VS the Homo Sapien Agenda og Leah on the Offbeat, men den kan sagtens læses som et selvstændigt værk.

Jeg gav bogen 4 ud af 5 mulige stjerner.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Når vinden hvisker mit navn - Azrone #2

  Forfatter: Simon Zander - Forlag: HiReader - Udgivet: 2024 Når vinden hvisker mit navn er bog 2 i serien Azrone. Min anmeldelse af bog 1, ...