25 september 2020

Katriona trilogien

 Forfatter: Lene Kaaberbøl - Udgivet 1992-1994

Jeg er vild med konceptet, og det er veludført.

Der må gives point for kortet, og endnu flere for baggundshistorien sidst i bogen, som er et fantastisk supplement til hoved-fortællingen.

Fortællingen er intens, gribende og umulig at lægge fra sig, og for mit vedkommende betød det, at jeg kom i seng længe efter normal sengetid for mit vedkommende. Ups..

Jeg elsker Lene Kaaberbøls måde at formulere sig på, og hvor let sproget flyder

Universet er fantastisk at dykke ned i, og giver stof til eftertanke og kan sætte en debat i gang i forhold til, hvordan vi kan og bør styre vores samfund.

En eventyrlig fortælling, som kun kan anbefales.

Jeg gav serien 4 stjerner ud af 5 mulige.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

For i dag er jeg uden dig

  Forfatter:  Josephine N. B. Valentin - Forlag: HiReader - Udgivet 2024 For i dag er jeg uden dig  er Josephine Valentins debutroman, - og ...