26 september 2020

On the Come Up

 Forfatter: Angie Thomas - Udgivet: 2019 - Forlag: Balzer + Bray

Sidetal: 447 - ISBN: 9780062498564 

Bogen er en fortsættelse til Angie Thomas' debut, The Hate U Give, men kan sagtens læses som et selvstændigt værk.

Wow.. Bare wow.

The Hate U Give var god, men et er INGENTING sammenlignet med denne skønhed. Angie Thomas har virkelig forbedret sig.

Jeg elskede bogen - og Bri - fra start til slut, og jeg kunne føle hendes tvivl og hendes kampe hele vejen, selvom hendes virkelighed er meget fjern fra min egen.

Det er sådan her, man fortæller en historie.

Jeg gav bogen 5 ud af 5 mulige stjerner.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Når vinden hvisker mit navn - Azrone #2

  Forfatter: Simon Zander - Forlag: HiReader - Udgivet: 2024 Når vinden hvisker mit navn er bog 2 i serien Azrone. Min anmeldelse af bog 1, ...