26 september 2020

Stalker

 Forfatter: Michella Rasmussen - Udgivet: 2016 - Forlag: Tellerup

Sidetal: 214 - ISBN: 9788758820101

Et godt råd herfra må være, at man IKKE skal gå i gang med den her kort før sengetid. Den kommer til at ødelægge ens søvn.

Den er skræmmende, uimodståelig og spændende, og trods småfejl har den været fuldstændig umulig at læge fra sig.

Rent fysisk er bogen kort og hurtigt læst, men eftervirkningerne af bogen bliver siddende i bogen efter endt læsning, og jeg sad med kuldegysninger, og måtte tvinge mig selv til at trække vejret til sidst.

Anbefalelsesværdig, - den er genialt konstrueret.

Jeg gav bogen 4 ud af 5 mulige stjerner.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Når vinden hvisker mit navn - Azrone #2

  Forfatter: Simon Zander - Forlag: HiReader - Udgivet: 2024 Når vinden hvisker mit navn er bog 2 i serien Azrone. Min anmeldelse af bog 1, ...