26 september 2020

Ship it

 Forfatter: Britta Lundin - Udgivet: 2018 - Forlag: Freeform - Sidetal: 384 - ISBN: 9781368003131 

Jeg elskede den her bog, så snart jeg blev vant til, hvordan Claires fanfiction var implementeret i fortællingen. Det virker egentlig super godt, men jeg skulle lige have min trætte hjerne til først at forstå, hvordan det hang sammen, og hvad der skete (totalt min egen fejl - jeg har brug for søvn og kaffe!).

Forbered dig selv på en følelsesmæssig rutsjebanetur - på den gode måde. Som en stor nørd selv følte jeg mig hørt, som om Britta Lundin var i stand til at åbne op og se, hvordan jeg havde det i majoriteten af min skolegang som et slags social outcast, fordi jeg ikke gik op i reality TV, mode eller sport, men foretrak at bruge min fritid på at dyrke den nyeste bog eller tv-serie i min samling.

Britta Lundin viser på imponerende vis, hvordan minoriteter mangler at blive repræsenteret i moderne populær kultur, hvordan de har brug for at føle sig set og at mærke, at de ikke er alene med det, de går igennem. Alle fortjener at føle sig hørt, uanset ens baggrund.

Jeg gav bogen 5 ud af 5 mulige stjerner.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Når vinden hvisker mit navn - Azrone #2

  Forfatter: Simon Zander - Forlag: HiReader - Udgivet: 2024 Når vinden hvisker mit navn er bog 2 i serien Azrone. Min anmeldelse af bog 1, ...