25 september 2020

Kun

 Forfatter: Bent Haller - Forlag: Høst & Søn - Udgivet: 2006 - Sidetal: 157

Ehm.. Jeg mangler ord.

Det her var en rodet, mystisk læseoplevelse, som var meget vanskelig at finde hoved og hale i - hvad er hvad, hvornår er vi, og hvad foregår der?

Det kræver en stor indsats af læseren at forstå meningen med bogen her.

Derfor er det også meget muligt at bogen er den rette for nogen læsere - men jeg kommer sandsynligvis ikke til at læse den igen, og det er heller ikke umiddelbart en læseoplevelse, jeg vil anbefale andre.

Jeg gav bogen 1 ud af 5 mulige stjerner.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

For i dag er jeg uden dig

  Forfatter:  Josephine N. B. Valentin - Forlag: HiReader - Udgivet 2024 For i dag er jeg uden dig  er Josephine Valentins debutroman, - og ...